Pages

Sunday 31 March 2013

for ever love~~

sekian lama menyepi, aku kembali untuk berkongsi setiap rasa-rasa di hati ini.....
aku tersenyum seorang diri,
dan tersenyum sendiri lagi,
Perjalan ini terlalu sukar untuk aku harungi, terlalu pahit untuk aku telan.... apa kan daya aku cuma manusia biasa yang kurang sempurna seperti mereka.
Mungkin ada hikmah disebalik kejadian ini,... Allah swt shj yang mengetahui...
Mungkin kehidupan seterusnya adalah peluang kali kedua untuk aku mencari sesuatu yang aku cari dalam keredhaan Illahi. 

Memori ini adalah kenangan terindah dalam hidup ku~~
kini kami sudah berjauhan, 
rasa di hati kami hanya Allah swt yang lebih memahami dan mengetahui... tiada penganti buat akid dan farha... rindu ini ku semai hari demi hari agar cinta kami terus bersemi.

Kehidupan ini penuh dengan kejutan, lain yang kita rancang lain yang terjadi....
Sesungguhnya, Allah swt sedang menguji kekuatan kasih dan sayang kami... Aku percaya kami akan bersatu juga kembali pabila tiba masanya... Hidup ini kosong tanpa mereka. 


Mereka adalah harapan ku,....
walau cepat masa berlalu atau lambat~~~ aku tetap sabar menanti utk hidup bersama "harapanku" ini. 
Semalaman aku berfikir, 
aku merelakn segalanya hilang?? tidak, tetapi aku mahu memiliki semuanya yang ada yang sepatutnya menjadi kepunyaan ku. 
Jika aku ditakdirkan untuk tidak memiliki kebahagiaan bersama seseorang lagi maka aku redha dan menerima ketentuan Illahi ini... tetapi aku tidak sanggup kehilangan jejak untuk kedua anak ini. Hati ku pasti merana sehingga hujung nyawa... hanya seorang ibu shj yg memahami perasaan ini.

Nukilan,
ibu_farhakid
1 april 2013
( for ever love )
" biar aku ditolak oleh cinta jangan aku di tolak oleh anak-anakku "

No comments:

Post a Comment